Luces de teatro

Dirigit a

Infantil: alumnes de 6 a 8 anys

Kid: alumnes de 9 a 12 anys

Inici: Setembre 2024. Curs de formació continuada, pots inscriure't a qualsevol moment

Horari:

Dilluns de 17:30h a 18:30h

Dimarts de 17:30h a 18:30h

Dimecres de 17:30h a 18:30h

Dijous de 17:30h a 18:30h

Quota:

Que es treballa?

En les nostres classes d'Infantil i Kid, ens centrem en l'exploració creativa i la diversió. Els nens i nenes aprenen a expressar-se a través del joc dramàtic i el moviment, fomentant la seva imaginació i confiança. Les activitats inclouen:

• Jocs teatrals

• Improvisació

• Creació de personatges

• Escenes curtes

• Treball en equip

1. Interpretació: Mitjançant exercicis d’improvisació, treball de text i construcció de personatges, els alumnes adquireixen les habilitats necessàries per donar vida a qualsevol rol sobre l'escenari.

2. Expressió Corporal: El cos és una eina clau en la interpretació. Treballem la consciència corporal, el moviment escènic i la comunicació no verbal per ajudar els alumnes a expressar emocions i idees de manera efectiva.

3. Vocalització i Dicció: La veu és fonamental en el teatre. Ens centrem en tècniques de projecció vocal, respiració i articulació per assegurar una dicció clara i una expressivitat vocal potent.

4. Treball en Equip: El teatre és una disciplina col·lectiva. Fomentem la col·laboració, la confiança i el respecte entre els companys per crear una dinàmica de grup sòlida i productiva.

A GI Escola, no només formem artistes, sinó que també cultivem persones segures de si mateixes, creatives i capaces de comunicar-se eficaçment. Si tens passió pel teatre i vols desenvolupar el teu talent, aquest és el lloc perfecte per a tu.

Teatre Junior - Jove

Dirigit a:

Junior: Alumnes d'entre 13 a 15 anys.

Joves: Alumnes d'entre 16 a 18 anys.

Inici: Setembre 2024. Curs de formació continuada, pots inscriure't a qualsevol moment

JUNIORS

Dilluns de 18:30h a 19:30h

Dimarts de 18:30h a 19:30h

Dimecres de 18:30h a 19:30h

Dijous de 18:30h a 19:30h

JOVES

Dilluns de 19:30h a 20:30h

Dimarts de 19:30h a 20:30h

Dimecres de 19:30h a 20:30h

Dijous de 19:30h a 20:30h

Quota

teatre junior jove
Que es treballa?

Els adolescents tenen l'oportunitat d'aprofundir en les tècniques teatrals i desenvolupar habilitats d'interpretació més avançades. Els nostres tallers ajuden a fomentar l'autoestima i la comunicació, alhora que treballen aspectes tècnics com:

• Anàlisi de textos

• Improvisació avançada

• Treball corporal i vocal

• Creació i desenvolupament de personatges

• Representacions teatrals

4. Anàlisi de Text: Ens endinsem en l’estudi de guions i obres teatrals, ajudant els alumnes a comprendre millor les històries, els personatges i les intencions dels autors.

5. Treball en Equip: El teatre és una disciplina col·lectiva. Fomentem la col·laboració, la confiança i el respecte entre els companys per crear una dinàmica de grup sòlida i productiva.

Teatre adults
Audición de actores

Teatre adults

Formació: Classes grupals de teatre

Dirigit a Alumnes de més de 18 anys.

Horari:

Dilluns de 20:30h a 21:30h

Dimarts de 20:30h a 21:30h

Dimecres de 20:30h a 21:30h

Dijous de 20:30h a 21:30h

Divendres de 17:30h a 19:30h

Quota:

2h de formació a la setmana (DIVENDRES IMPRO) - Promoció 50€ mensuals

Que es treballa?

Les classes per a adults estan dissenyades per a tothom, des de principiants fins a actors amb experiència que volen perfeccionar les seves habilitats. En aquestes sessions, treballem en:

• Tècniques d'actuació

• Lectura i interpretació de guions